piątek, 19 października 2012

Pierre Rene - Powder Balls (puder w kulkach)

Witajcie,

Dzisiaj mam dla was recenzję, wspaniałych kulek do makijażu firmy:
 Pierre Rene


Opis producenta:

Powder Balls - Puder w kulkach.
Rozświetlający, metalizowany puder w kulkach. Opakowanie zawiera poręczny pędzelek do wykonania makijażu. 



Waga: 9,5 g

 Moja opinia: 

Puder w kulkach to świetny rozświetlacz,
idealny na wieczorne wyjścia, aby ładnie
podkreślić makijaż, zawiera srebrne drobinki,
łatwy w użyciu, poprzez zabezpieczenie z dziurkami
pomaga nabrać prawidłową ilość kosmetyku,
ponadto posiada bardzo miękki i poręczny
pędzelek, także każda z was może wrzucić to
opakowanie do swojej torebki, kto wie kiedy się
mo przydać, właśnie takie kuleczki :)   


  
Cena: ok. 27zł 

Plusy: 

Organiczny (świetny dla alergików) 
małe, poręczne opakowanie
świetny efekt dla
wykończenia makijażu 
posiada miękki pędzelek
w opakowaniu 
rozświetla 

Minusy:

Ciężko dostępny produkt

 Moja ocena 5/6

Puder w kulkach możecie znaleźć w drogerii internetowej Inermis
Znajdziecie tam również inne kosmetyki firmy Pierre Rene i wiele
innych wspaniałych firm kosmetycznych

 
 

9 komentarzy:

  1. Moja mam używa kulek ale z Avonu hi
    Pokaże jej te może się skusi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam kulki rozświetlające od Marizy, ale takiego fajnego pędzelka nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam bardzo podobne kuleczki z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam, właściwie miałam, bo rozsypałam i pogubiłam kuleczki z oriflame:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy jeszcze nie używałam kuleczek, ale jakoś nie ciągnie mnie do nich ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś używałam kulek z Avonu ale mi się przeterminowały - ten produkt się nie kończy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm interesting post. i'll tke notes about these pearls

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze:)
Nie reklamujcie się, na pewno zajrzę także do was, w wolnym czasie;)