środa, 11 lipca 2012

Limonkowe orzeźwienie

Witajcie,

U mnie ciągle upalnie. Dzisiaj postanowiłam zrobić limonkowy makijaż, taki orzeźwiający, dobry na lato :).
 Użyłam cienia limonkowego, żółtego oraz białęgo, kreskę zrobiłam cieniem, oraz pomalowałam rzęski jedynie górne.
 Niestety nie udało mi się zamówić kosmetyków z kolekcji Lily Cole, ponieważ promocja w UK, skończyła się bardzo szybko :(
 Ale nie martwcie się niedługo dostanę moje kosmetyki, od znajomej z Angli, myślę, że spotkam się z nią 21 lipca:) A w nim znajdą się: puder Estee Lauder, Cienie z Brytyjskiego Top Model oraz tusz do rzęs, szmineczki Calvina Kleina oraz paletka Make Up Academy Professional i inne kosmetyki :).

A oto mój dzisiejszy makijaż:













27 komentarzy:

  1. niesamowitego blasku dodaje ten żółty ...pokochałam ostatnio ten kolor <3 !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super;) takie orzeźwienie na lato w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda i na lato idealny. Pasuje nawet do mojego lakieru z My Secret :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny makijaż ! ^^
    Idealny na ciepłe dni ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. na lato swierzy soczysty, ale ja jakos w zolci sie nie widze~:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna ta kreska i tak równiutka ! :) nie to co moje :/

    OdpowiedzUsuń
  7. dodaję do obserwowanych :)
    jako: lady1307

    OdpowiedzUsuń
  8. Soczysty ten kolor, mocny, wyraźny ♥ w sam raz na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie..bardzo oryginalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Limonka rzeczywiście orzeźwia. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie orzeźwiający makeup, idealny na upalne dni :)


    Przy okazji zapraszam Cię na rozdanie, w którym wygrywają aż 4 osoby! :)
    http://palinka-and-her-world.blogspot.com/2012/07/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, ale nie dla mnie

    ostatnio widziałam Laktacyd w Biedronce,
    jak narazie wolę ten i z Floslek mam jeszcze świetny

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie odważne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorowe kreski na lato są super opcją - sama lubię takie szaleństwo z kolorkami:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. soczysty żółty kolor, bardzo letni:)) muszę spróbować z takimi kolorami, bo póki co u mnie kreski zawsze są standardowo czarne.
    Widziałam, że spodobały ci się moje czarno białe celtyckie spodnie, bardzo mi miło:)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie pomyslalabym ze zolty kolor tak ladnie moze wygladac na powiece :) ale moze to wlasnie efekt Twojej ladnej brazowej teczowki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że post przypadł i do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world i am really impress your work Stay Blessings On your Work...God Bless You.
    web designers in bradford
    hire bike london
    affordable web designers in uk

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo łany makijaż choć ja bym się na taki nie odważyła

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze:)
Nie reklamujcie się, na pewno zajrzę także do was, w wolnym czasie;)